GENERAL
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

GENERAL

التسجيلالمدونةالرئيسيةالقران يتلى الاأحدث الصوردخول

سيبك من اللى فى المنتدى كلة واسمع قمبلة هتولع ( السفاح ) مع كريم فواد ومحمد غنيم ومحسن الشبراوى واشرف البرنس وبوليكا مكس وثبت يا عمنا, المسورة اتكسرت والكل يجهز ويحمل اللى جاى من بوليكا مكس

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
احمد_بوليكا
نقيب
نقيب
احمد_بوليكا

ذكر
العمل : ميوزيك D.J
الهواية : حاسب الى

سيبك من اللى فى المنتدى كلة واسمع قمبلة هتولع ( السفاح ) مع كريم فواد ومحمد غنيم ومحسن الشبراوى واشرف البرنس وبوليكا مكس وثبت يا عمنا, المسورة اتكسرت والكل يجهز ويحمل اللى جاى من بوليكا مكس Empty
مُساهمةموضوع: سيبك من اللى فى المنتدى كلة واسمع قمبلة هتولع ( السفاح ) مع كريم فواد ومحمد غنيم ومحسن الشبراوى واشرف البرنس وبوليكا مكس وثبت يا عمنا, المسورة اتكسرت والكل يجهز ويحمل اللى جاى من بوليكا مكس   سيبك من اللى فى المنتدى كلة واسمع قمبلة هتولع ( السفاح ) مع كريم فواد ومحمد غنيم ومحسن الشبراوى واشرف البرنس وبوليكا مكس وثبت يا عمنا, المسورة اتكسرت والكل يجهز ويحمل اللى جاى من بوليكا مكس Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 19, 2008 12:03 pm

انا مش هتكلم كتير انا بقول انا الكبير والى يعرف يقلدنى يورينى

مع قمبلة سوف تقوم بحريق جنرال والله مش هزار بجد

((((((((((((( السفاح ))))))))))

المطرب كريم فواد

الموالف محسن الشبراةى

الملحن محمد غنيم

وطبعا مع اكبر موزع مزيكا فى مصر

اشرف البرنس

روية فنية بوليكا ميكس

بوليكا مكس واحد بس والكل يحمل وانا بشوف الرد فى عنيكم يا رجالة

--------------------

بوليكا ميكس

سيبك من اللى فى المنتدى كلة واسمع قمبلة هتولع ( السفاح ) مع كريم فواد ومحمد غنيم ومحسن الشبراوى واشرف البرنس وبوليكا مكس وثبت يا عمنا, المسورة اتكسرت والكل يجهز ويحمل اللى جاى من بوليكا مكس 456512429

سيبك من اللى فى المنتدى كلة واسمع قمبلة هتولع ( السفاح ) مع كريم فواد ومحمد غنيم ومحسن الشبراوى واشرف البرنس وبوليكا مكس وثبت يا عمنا, المسورة اتكسرت والكل يجهز ويحمل اللى جاى من بوليكا مكس 589763939
منى
عقيد
عقيد
منى

انثى
العمل : طالبة
الهواية : بحب النت

سيبك من اللى فى المنتدى كلة واسمع قمبلة هتولع ( السفاح ) مع كريم فواد ومحمد غنيم ومحسن الشبراوى واشرف البرنس وبوليكا مكس وثبت يا عمنا, المسورة اتكسرت والكل يجهز ويحمل اللى جاى من بوليكا مكس Empty
مُساهمةموضوع: رد: سيبك من اللى فى المنتدى كلة واسمع قمبلة هتولع ( السفاح ) مع كريم فواد ومحمد غنيم ومحسن الشبراوى واشرف البرنس وبوليكا مكس وثبت يا عمنا, المسورة اتكسرت والكل يجهز ويحمل اللى جاى من بوليكا مكس   سيبك من اللى فى المنتدى كلة واسمع قمبلة هتولع ( السفاح ) مع كريم فواد ومحمد غنيم ومحسن الشبراوى واشرف البرنس وبوليكا مكس وثبت يا عمنا, المسورة اتكسرت والكل يجهز ويحمل اللى جاى من بوليكا مكس Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 19, 2008 3:53 pm

احمد انا عيزة مولد العيوطى الجدبد ممكن
http://www.general1.hooxs.com

سيبك من اللى فى المنتدى كلة واسمع قمبلة هتولع ( السفاح ) مع كريم فواد ومحمد غنيم ومحسن الشبراوى واشرف البرنس وبوليكا مكس وثبت يا عمنا, المسورة اتكسرت والكل يجهز ويحمل اللى جاى من بوليكا مكس
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-